Hop til hovedindholdet

Horten Advokatpartnerselskab logo

Webinar: Rammeaftaler


Dato og tid

Fredag d. 5. marts 2021 kl. 09:00 til 10:30

Tilmeldingsfrist

Fredag d. 5. marts 2021 kl. 08:00

Sted

Restaurant New-York New-York, 1 allée de la liberté, 6400 Cannes, France Restaurant New-York New-York
1 allée de la liberté
6400 Cannes
France

Webinar: Rammeaftaler


Webinar

Vær med, når Annelouise Dalgaard Pedersen og Rikke Munk Rye Andersen sætter fokus på rammeaftaler. I praksis kan forskellen på en kontrakt og en rammeaftale volde problemer. På webinaret vil der blive stillet skarpt på, hvornår en kontrakt får karakter af en rammeaftale, og hvilken betydning dette får for udbudsprocessen.

Læs mere om webinaret på horten.dk

Tilmelding efter tilmeldingsfristens udløb
Du skal være velkommen til at kontakte os på event@horten.dk og forhøre dig om eventuelle ledige pladser på webinaret, hvor tilmeldingsfristen er udløbet.

Betaling
Betaling kan foretages med enten betalingskort eller via EAN-nummer. Du modtager derefter en faktura sammen med din tilmeldingsbekræftelse.

NB Københavns Kommune kræver, at fakturaer er påført både ID (i Attention-feltet) og indkøbsordrenummer.

Afmelding
Ved afmelding gør vi opmærksom på, at vi refunderer dit deltagergebyr indtil 48 timer før webinarets afholdelse. Framelder du dig senere end det, vil du blive opkrævet det fulde deltagergebyr.

Sådan behandler vi personoplysninger i Horten
Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger på vores hjemmeside.