Hop til hovedindholdet

Horten Advokatpartnerselskab logo

Anvendelse af K01 og K02 i udbud Aflyst


Dato og tid

Tirsdag d. 5. oktober 2021 kl. 09:00 til 11:00

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 16. september 2021 kl. 12:00

Sted

Horten, Philip Heymans Allé 7, 2900 Hellerup Horten
Philip Heymans Allé 7
2900 Hellerup

Anvendelse af K01 og K02 i udbud Aflyst


Arrangement

På arrangementet gennemgår advokat Anne Katrine Elkjær-Holm og advokatfuldmægtig Anders Jakobsen de tilpasninger af standardkontrakterne, som ordregiver er nødt til at foretage, herunder som følge af de nye udbudsregler og GDPR mv.

Læs mere om arrangementet på horten.dk.

Tilmelding efter tilmeldingsfristens udløb
Du skal være velkommen til at kontakte os på event@horten.dk og forhøre dig om eventuelle ledige pladser på webinaret, hvor tilmeldingsfristen er udløbet.

Betaling
Betaling kan foretages med enten betalingskort eller via EAN-nummer. Du modtager derefter en faktura sammen med din tilmeldingsbekræftelse.

NB Københavns Kommune kræver, at fakturaer er påført både ID (i Attention-feltet) og indkøbsordrenummer.

Afmelding
Ved afmelding gør vi opmærksom på, at vi refunderer dit deltagergebyr indtil 48 timer før webinarets afholdelse. Framelder du dig senere end det, vil du blive opkrævet det fulde deltagergebyr.

Sådan behandler vi personoplysninger i Horten
Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger på vores hjemmeside.